March 16, 2016

Asaman o moj Bakushe

Posted in Këngë dashurie, Këngë Shkodrane tagged , , , , , , at 2:56 am by lirikashqiptare

Asaman o moj Bakushe,
Ku je nisë o moj me shku?
Ku m’je nisë o moj me shku?
Taksirati moj Bakushe
Qi më zuni mu’.

Asaman, aman, aman
Asaman, aman, medet!
Për në vdeksha moj Bakushe
Ti më jep rahmet.
Për në vdeksha moj Bakushe
Ti më jep rahmet.

Asaman o moj Bakushe,
Ku je nisë o moj me ikë?
Ku je nise o moj me ikë?
Mora detin dola me shetitë.

Asaman, aman, aman
Asaman, aman, medet!
Për në vdeksha moj Bakushe
Ti më jep rahmet.
Për në vdeksha moj Bakushe
Ti më jep rahmet.

Asaman o moj Bakushe
Me ty du’ me bisedu’.
Ndalu pak se kam nji fjalë
Taksirati moj Bakushe
Me ty më ka zanë.

Asaman…
Asaman o moj Bakushe,
Sa me vrap moj po më shkon!
Hype detit moj Bakushe
Ike me vapour.

Asaman…



Shënim: Videoja nuk e përmban gjithë tekstin e këngës.

7 Comments »

  1. moonskittles said,

    Erdha prap🙂 Po shikoj gjithe keto tekse dhe me kenaqet syri🙂

    • lirikashqiptare said,

      Faleminderit🙂 Merrja këngës mos përto🙂 S’e mos ke ndonjë tekst kënge që vlen për tu postuar më thuaj që ta vendos.

      p.s. were u able to read the translation. I provided you with a link but not sure if it worked or not.


Leave a Reply

