January 29, 2015

Dasma e Kamber Loshit

Posted in Këngë Veriu tagged , , , , , , at 3:56 am by lirikashqiptare

Kamber Loshi o del në at’kodër
A po m’vjen, o kjo nusja e vogel?
Nuk vjen nusja, as krushku i parë
Kaçallniku m’ka çu i fjalë
Nqs s’don oh ferrën te pragu
Hiqe mor flamurin nga konaku.

Hej, Kacallnik largo taborët
Mos ma shkel oh barin mbi vorre
Mos ia thuj lokes at’fjalë
Mos m’i kthe oh dasmorët mbrapsht!

Kam themelin oh tek ky gur
Besa jam shqiptar e nuk ul flamur
Kam themelin oh tek ky gur
Besa jam shqiptar e nuk ul flamur!

U derdh gjylja oh mbi kasolle
Morën flakë oh dy lule molle
Moren zjarr oh pesëqind fishekë
Kamber Loshi s’paska vdekë
S’qenka shelg oh që dridhet bregu
Qenka more lis oh tek balli i shtegut!

Eja loke, ma jep martinën
Permbi shkamb, o ta ngul opingën
Veç ne kamb oh ta ngrejmë tremninë
E t’ia shemb krajlit ushtrinë!

Kam themelin oh tek ky gur
Besa jam shqiptar e nuk shuhem kurrë.
Kam themelin oh tek ky gur
Besa jam shqiptar e nuk shuhem kurrë!

Heeeej, jam shqiptar!
Besa jo nuk shuhem kurrë, oh hej!!!

Leave a Reply

