January 18, 2015

Mos më qaj

Posted in Këngë Përmetare, Potpuri tagged , , , , at 4:01 am by lirikashqiptare

Mos më qaj moj leshbozhure, mos më qaj
Mos më qaj moj leshbozhure, mos më qaj
E se më tretesh, më sëmuresh mos më qaj.
E se më tretesh, më sëmuresh mos më qaj.

Mos më qaj, o yll, o dritë, mos më qaj
Mos më qaj, o yll, o dritë, mos më qaj
Se të prishen stolitë, mos më qaj.
Se të prishen stolitë, mos më qaj.

Apo pa dil bijë ç’janë ata?
Moj ç’janë ata?
Apo pa dil bijë ç’janë ata?
Moj ç’janë ata?
Epo janë krushqit more baba, more baba.
Epo janë krushqit more baba, more baba.

Apo nismë të vete me ta, more baba
Apo nismë të vete me ta, more baba
Apo dale bijë prit dhe ca,moj prit dhe ca
Hajde sa të gdhihet Sabah moj prit dhe ca.

Trëndafili hajde o fletë, fletë
Trëndafili hajde o fletë, fletë
Mo’ rri sokakëve, sokakëve përpjetë
Mo’ rri sokakëve, sokakëve përpjetë.

Prapa seç e ndiqnin djemtë
Ti merrnin hajde oh fermeletë
Fermelenë oh të djalerisë
Ti vishnin oh të dhëndërrisë.

Leave a Reply

