December 23, 2014

Oh pse më bëre të mejtonem

Posted in Këngë dashurie, Këngë Jugu, Këngë Përmetare tagged , , , , , , , at 3:46 pm by lirikashqiptare

Oh pse më bëre moj të mejtonem, të mejtonem-ë
se unë për ty oh moj përgjëronem-ë!
Oh pse më bëre moj të mejtonem, të mejtonem-ë
se unë për ty oh moj përgjëronem-ë!

Oh seç e solli moj sylarushenë oh me ne
do ta shtroj gunën oh moj do ta bëj dyshek
Oh seç e solli moj sylarushen-ë oh me ne
do ta shtroj gunën oh moj do ta bëj dyshek.

Po dridhem sillem moj por si gjarpëri
si të ta bëj oh moj un i varfëri
Po dridhem sillem moj por si gjarpëri
oh si të ta bëj oh moj un i varfëri…

Leave a Reply

