April 8, 2014

N’penxherenë e zotris’ sate

Posted in Këngë dashurie, Këngë Përmetare tagged , , , , , , , at 6:33 pm by lirikashqiptare

N’penxherenë e zotrisë sate
o moj sate o bobobo oiiii
ta ka zënë pema jeshile
o jeshile, o bobobo, oii

O hyn e del ke porta
jashtë o moj une i mjeri, oiii
më tund të shkretën shami
Hyn e del ke porte
jashtë unë i mjeri, obobo, oiii
më tundje të shkretën shami

Tu rritën o cicat t’u rritën, obobo, oiii
rrush papjekur aguridhe, obobo, oiiii
Po kur të hapa xha-moj-xhamadanin
unë i mjeri obobobo, oiii, oiiii
të gjeta moj qumësht dallandyshe
o bilbil oooo…!

Leave a Reply

