March 18, 2014

Kush të ka qëndisur vallë

Posted in Këngë Jugu tagged , , , , , , , , , , at 12:39 am by lirikashqiptare

Kush të ka qëndisur vallë, moj vashëz-o
me hënë e me yll në ballë, moj vashëz-o

E më qëndisi Perëndia, oh djal-o
po edhe me duart e mia, domosd-o

Kur më del përpara
sa s’më ndalet zemra
këto s’janë shakara
po halle të rënda.

Seç më trete moj lanete, e vogël-o
po që s’të bëra dot për vete, moj zëmër-o.

Dashuria na shton nurin, o djal-o
dashuria tret dhe gurin, o djal-o

Kur më del përpara
sa s’më ndalet zemra
këto s’janë shakara
po halle të rënda.

Leave a Reply

