February 2, 2014

Hapi sytë e zezë

Posted in Kënga Korçare tagged , , , , , , at 12:05 am by lirikashqiptare

Hapi sytë e zezë moj
hapi, hapi sytë e zezë
të moj, të moj
të na sjellësh beharë
Apo hapi sytë e zezë
o moj, të na sjellësh beharë

Sa te desha ty o moj
sa moj, sa të desha ty-ë
sa të desha ty o moj
si moj, si nëna evlanë
Apo sa të desha ty o moj
si moj , si  nëna evlanë

Me doçkat përveshur
me moj, me doçkat përveshur
me doçkat përveshur
më mbledh manushaqe

Ti kam për ti ngrënë moj
ti moj, ti kam për ti ngrënë
me gushë e me faqe

Në një thellësi o moj
në një thellësi o moj
ta moj, ta dëgjova zënë

Të dinja bilbil o moj
të moj, të dinja bilbil-ë
Apo të dinja bilbil o moj
më moj, më dole thëllêzë
apo të dinja bilbil o moj
më moj, më dole thëllëzë!

7 Comments »

  1. moonskittles said,

    Me pelqyen te gjitha! Meqenese jam me orgjine Korcare🙂

    • lirikashqiptare said,

      Ha! Korça tërheq apo jo?!🙂 Flm që viziton herë pas herë!

      • moonskittles said,

        🙂 Patjeter, o korcare o hic fare🙂

      • lirikashqiptare said,

        E prisja🙂

      • moonskittles said,

        😀 Epo ndodh edhe keshtu🙂

      • lirikashqiptare said,

        s’kish si të ndodhte ndryshe🙂

      • moonskittles said,

        😀😀


Leave a Reply

