January 16, 2014

Asaman o trëndafili çelës

Posted in Kenge Beratse tagged , , , , , , at 2:16 am by lirikashqiptare

Asaman o trëndafili çelës
dhe bilbili po këndon
Dhe vajza si lule pranverës
këngën tënde po ndigjon.

Amani, amani
shokë mos më ngani
se më dogji xhani
n’bukurinë e saj.

Zemra seç më gzoi
kur ajo m’shikoi
zemra ç’mu bë mal
nga bukuria e saj.

Në një bahçe me zymbyla
dalin vajzat në jeshil
O qënka veshur me të bardha
zëri i saj porsi bilbil.

Amani, amani
shokë mos më ngani
se më dogji xhani
n’bukurinë e saj.

Zemra seç më gzoi
kur ajo m’shikoi
zemra ç’mu bë mal
nga bukuria e saj.

Leave a Reply

