March 29, 2013

Fjalë lamtumire

Posted in Këngë Jugu tagged , at 5:31 am by lirikashqiptare

Fjalë lamtumire aman mos më thuaj
Me ty më shkon viti, viti sa një muaj
Mos më lër në akull, akull dhe dëborë
Me ty më shkon dita, dita sa një orë.

Puthmë si një foshnjë, puthmë dhe më duaj
Në këtë rrëmujë, ne jemi huaj
Për pak paqe moj, zemra mu copëtua
Vetëm ty të kamë, dhe ti vetëm mua.

Paqe s’ka gjëkundi o kjo botë e vjetër
Vetëm ty të kamë, dhe ti nuk ke tjetër
Kudo që të shkojë, do të marr me vete
Ku nuk ka vullkanë, zjarre dhe rrëmete.

Se këtu e vetme zemër po te mbetesh
Njëlloj porsi loti, edhe vesa tretesh
Rri në zemrën time, porsi xhevairi
Asnjë herë o zemër mos m’u ndaj nga syri.

Leave a Reply

