March 29, 2013

Dola në gërxhe në majë

Posted in Këngë dashurie, Këngë Labe tagged , , , , , , at 5:19 pm by lirikashqiptare

Dola në gërxhe e në majë
si lloisesh e po qaje
Dola në gërxh e në majë
si lloisesh e po qaje.

Aman si lloisesh e po qaje
një maraz do të më hajë
Aman si lloisesh e po qaje
një maraz do të më hajë.

Aman një maraz moj do më hajë
moj marazi yt më hëngri
një maraz do të më hajë
marazi yt më hëngri.

Moj marazi yt më hëngri
bejkë moj e derdhura nga vendi
moj marazi yt më hëngri
bejkë e derdhura nga vendi.

Bejkë e derdhura nga vendi
nga balta që del ergjëndi
Bejkë e derdhura nga vendi
nga balta që del ergjëndi

Nga balta që del floriri
moj më prishe nga fiqiri
Nga balta që del floriri
moj më prishe nga fiqiri.

2 Comments »

  1. spiritus said,

    Perle ! per dashurine qe shemb nje burre, thote LasgushI. Kurse vjershetori popullor thote:moj me lojte nga fiqiri🙂 nje blog si nje bace me lule lirikash shqiptare🙂

    • lirikashqiptare said,

      hahaha posi dashuria labe të ther si një ferrë trëndafili😀

      faleminderit për vizitën e presim perla të tjera nga folklori shqiptar🙂


Leave a Reply

