January 29, 2013

Kur më bjen ndërmend për ty

Posted in Këngë dashurie, Këngë Shkodrane tagged , , , , , , at 4:11 am by lirikashqiptare

Pse m’len n’kët zalldan,
tue e dijt’ se un’ të due,
merhamet t’u bafsha kurban,
begenis e fol me mue.

Na po dahna, more sy,
porse zemrat s’po mund t’i dajmë,
kur më bjen ndërmend për ty,
syt e mij mbushen me vaj.

Syni i zi porsi filxhani,
mori drandofilja e bardhë,
vetullën hollë porsi gajtani,
t’lutem, moj, me m’i falë.

Kasaveti yt më plaku,
s’më merr gjumi ditë e natë,
mue t’mjerin m’xue maraku,
zemra e eme ç’m’u ndez flakë.

Flakë u ndeza, mori lule,
s’dij ku jam, as s’dij si rrij,
zemrën teme ti ma zgjule,
mori drita e syve t’mij.

Leave a Reply

