January 26, 2013

Unë jam djalë e nuk jam plak

Posted in Shqiperia e Mesme tagged , , , , , at 5:05 pm by lirikashqiptare

Jam bandill nji trim i fort
zemerohem kot e kot
zemerohem kot e kot
durimin s’e duroj dot
durimin s’e duroj dot
natë e ditë
po qaj me lot

A e din ti
a je si je?
sa e bukra që më je
duke u tundur më shkoje
porsi qingj o në
hajde lule menekshe, aman
hajde shpirto rri me ne

Jam bandill nji trim i fort
zemerohem kot e kot
zemerohem kot e kot
durimin s’e duroj dot
durimin s’e duroj dot
natë e ditë po qaj me lot

Unë jam djalë
nuk jam plak
zemra po më digjet flakë
zemra po më digjet flakë

Je e bukur moj si zambak
belt e hollë moj për marak
Je e bukur moj si zambak
belt e hollë moj për marak

Leave a Reply

