January 24, 2009

Më çmënde bejkë më çmënde

Posted in Këngë Labe at 8:24 pm by lirikashqiptare

Më çmënde bejkë më çmënde
Dyzet vjeçe ty një mëndje
Më çmënde bejkë më çmënde
Dyzet vjeçe ty një mëndje

Dyzet vjeç e ty një mëndje
Kur dëgjoj këmboren tënde-e
Dyzet vjeçe e ty një mëndje
Kur dëgjoj këmboren tënde

Kur dëgjoj këmboren tënde
Seç mu lodh e zeza mëndje
Kur dëgjoj këmborën tënde
Seç mu lodh e zeza mëndje

Gjithë bota mike kanë
Por si mikja ime s’janë
Gjithë bota mike kanë
Por si mikja ime s’janë

Por si mikja ime s’janë
Ta puthësh një herë në ballë
Por si mikja ime s’janë
Ta puthësh një herë në ballë

Ta puthësh një herë në ballë
Në gjenet vete i gjallë
Ta puthësh një herë në ballë
Në gjenet vete i gjallë

Leave a Reply

