April 24, 2008

Shqipëri o nana ime!

Posted in Këngë Veriu, Kenge me Cifteli tagged at 5:42 am by lirikashqiptare

O malet e Shqipërisë
Dhe ju o lisat e gjatë
Fushat e gjëra me lule
U kam ndërmënd
Ditë e natë

Kur nigjon e nanës
Qysh e lën qingji kopenë
Blegërin dy a tri herë
Edhe ikën e merr dhenë
Blegërin dy a tri herë
Edh ikën e merr dhenë

Shqipëri o nana ime
Ndonëse jam o i mërguar
Dashurinë tane zemra
Kurrë ska me harrue

Ashtu dhe kjo zemra ime
Më len ktu tek ka mua
Vjen me vrap me dëshirë
Atje ndër viset e tua
Vjen me vrap me dëshire
Atje ndër viset e tua

Shqipëri o nana ime
Ndonëse jam o i mërguar
Dashuinë tane zemra
Kurrë s’ka me e harrue
Dashurinë tane zemra
Kurrë ska me e harrue

3 Comments »

  1. et said,

    Per qok po te sjell foton e G Nikes belle (po deshe te illustrosh :))

  2. lirikashqiptare said,

    Et, flm per viziten dhe per fotografine🙂

    Kete blog kam menduar ta mbaj te thjeshte pa ilustrime, vetem me tekstet, dhe me vone dua te vendos nje opsion qe kenget te degjohen.

    Fundjave te bukur!

  3. Tropoja said,

    bukur!


Leave a Reply

