April 21, 2008

Potpuri Shkodrane

Posted in Këngë Shkodrane at 5:13 pm by lirikashqiptare

Moj e mira synin larush – e
besa ty moj s’të ka kërkush – e
besa ty moj s`të ka kërkush – e

Besa ty moj s’të ka kërkush – e
veçse unë moj që të kpus – e
veçse unë moj që të kpus – e

Moj e mira synin e zi – e
shyqyr dush o qe t’kam kojshi – e
shyqyr dush o qe t`kam kojshi – e

Shyqyr dush o qe t’kam kojshi – e
kur t`mërzitem o vij e rri – e
kur t`mërzitem o vij e rri – e

Pashë dy sytë e tu si drita
pashë dy sytë e zez qi m’ke

Pash freskinë e drandofilles
me m`diftu se e kuja je

Be po t’baj ty more djal – e
me t’diftu se e kuja jam

Per dy sytë qe kam në ball – e
se la vetin me shku dam

O, kur më rri karshi m’karshi – e
Unë me ty kam ra n’dashni – e
Bardh’ e bukur je
Nuk kam qarje pa t’marr – e

O, fustanet zoti m’ka dhan – e
Si nji peshk moj du me u ba – e
Edhe n’det moj du me gdhi – e
Tana peshqit me i përzi – e

Hajde, e bukur je
Nuk kam qarje mos pa t’marr – e

Leave a Reply

