April 18, 2008

Potpuri Vlonjate

Posted in Kënga Vlonjate at 4:16 am by lirikashqiptare

Bilbili këndon ne prill
Moj maro, moj marine
Bilbili këndon ne prill
Moj maro, moj Marinë

Qan, vajton për dashurinë
Moj maro, moj marinë
Qan, vajton për dashurinë
Moj maro, moj Marinë

Oh shokë medet medet
Kam nje mike more me lezet
E zë me dorë e më rrëshqet
Porsi ngjala neper dete
Ngjalë e portonovës oh
Zemrën seç ma more oh

O po per mbi lule
Përmbi trëndelinë
më rrinje oh si karajfil
më rrinje oh si karajfil

Oh po hajde-eee
Oh po dale-eee
Oh po hajde
Oh dale
Oh po hajde
Oh po dale
Oh po hajde
Edhe dale me ngadale
Edhe hajde oh xhan

O po kjo se-vda, sevdaje e djalërisë
Ç’më bëri ore për vetenë
Ç’më bëri ore për vetenë
Oh te keqen eh
Oh pëllumb ore
Oh bandilli im orei maleve e

Oh po hajde
Oh po dale
Oh po hajde
Oh po dale
Oh po hajde
Edhe hajde me ngadalë
Edhe hajde oh xhan

1 Comment »

  1. Tropoja said,

    Belle, je bere si ajo bleta qe mbledh nektarin ne lulet me t`bukura t`lendines!


Leave a Reply

