April 11, 2008

Cili je ti more burrë?

Posted in Këngë Labe at 12:50 am by lirikashqiptare

Cili je, cili je
Cili je ti more burrë
Cili je, cili je
Cili je ti more burrë
Cili je ti more burrë
Që na vjen nga Shqiperia
Që na vjen nga Shqiperia
Që na vjen, që na vjen
Që na vjen, nga Shqiperia
Që na vjen, që na vjen
Që na vjen nga Shqiperia
Që na vjen nga Shqiperia
Une jam ‘Smail Qemali
Që na vjen nga Shqiperia
Unë jam ‘Smail Qemali
Unë jam, unë jam
Unë jam ‘Smail Qemali
Unë jam ‘Smail Qemali
Dua vatanet e mia
Unë jam ‘Smail Qemali
Dua vatanet e mia
Dua va-, dua va-tanet e mia
Dua va, dua va-tanet e mia
Dua va-, dua vatanet e mia
Dua vatanet e mia
Do t’i marr se s’është punë
Dua vatanet e mia
Do t’i marr se s’është punë
Do t’i marr do t’i marr
Do t’i marr se s’është punë
Do t’i marr se s’është punë
Është e jona Shqiperia
Do ti marr se s’është punë
Është e jona Shqiperia

4 Comments »

  1. Tropoja said,

    Te kam zili belle per keto kenge qe poston ketu, faleminderit, jane shume te bukura!

  2. lirikashqiptare said,

    Tropoja, mos perto dhe me sill ndonje kenge nga Tropoja qe une se kam degjuar dhe ta vendos tek Lirikat:)

    Te pershendes!

  3. radhimjoti said,

    cili grup e kendon kete kengen ju lutem se e kam arruar?

  4. lirikashqiptare said,

    Radhimjoti, me duket se nje grup nga Vlora. Nuk ja mbaj mend emrin.


Leave a Reply

