March 27, 2008

Dy lule pas Malit

Posted in Shqiperia e Mesme tagged at 4:03 pm by lirikashqiptare

Rrushi i kuq oh i bukur-o
Rrushi i kuq oh i bukur-o
Dil se po therresin-o
Dil se po therresin-o

Thuji oh t’më presin-o
Thuji oh t’më presin-o
Sa ta hudhim vellen-o
Sa ta hudhim vellen-o
Vellën e qenisun-o
Vellën e qenisun-o

Për fytyrë t’ujdisun-o
Për fytyrë t’ujdisun-o
Dy lule mas malit-o
Dy lule mas malit-o

Qi thote njana shoqes-o
Qi thote njana shoqes-o
Ta mora beqarin-o
Ta mora beqarin-o
Beqarin sy-marin-o
Beqarin sy-marin-o

4 Comments »

  1. Tropoja said,

    Urime per blogun dhe shume suksese, eshte nje gje e kendshme dhe disi e munguar ne hapesiren shqiptare te internetit!

  2. lirikashqiptare said,

    Flm Tropoja!

    Shpresoj qe kjo faqe te pasurohet sa me shume dhe te luaje rolin qe une kam ne mendje.

    Te pershendes!

  3. emigrant said,

    ket sikur e ka pas knu edhe Fitnetja (Rexha) apo jo?

  4. lirikashqiptare said,

    EM, ka mundesi mgjth, une di vetem versionin e Merita Halilit.


Leave a Reply

